Äntligen hemma

Publicerat 2012-12-06 19:48:00 | i kategori Allmänt

Hemma efter stallet. Asså det går bara bättre och bättre för mig och Skrutten. Är så himla nöjd med henne just nu. Har ALDRIG i hela mitt liv varit såhär nöjd med en häst och galopperat mängder ute på en äng det är stort för mig. Under denna månaden har jag lärt mig så sjukt mycket, mycket mer än vad jag gjorde när jag red för intruktör innan. Och jag känner att Skrutten och jag kanske kan ha något att börja bygga upp tillsammans :) Och om det går såhär bra nu efter bara 1 månad, hur bra tror ni det kommer gå om 1 halvår? Jadu ingen vet, men jag känner på mig att detta möjlightvis kan bli awesome :)
 
Okej, dagens ridande då:
Red ju ut på åkern som sagt och red i en stor och fin volt. (Skrittade runt lite på ängen innan vi började trava på volten) Fick ner henne otroligt mycket på tygel idag, det är helt sjukt så duktig hon var idag :) Sedan när vi galopperade så gick hon ner där med men inte lika mycket. Har inte så mycket att skriva när jag bara rider på ängen om det inte hänt något specielt lixom :P
 
Blir inte något stall i helgen då jag måste ta tag i mina arbeten + att min älskade morfar fyller 70 så vi ska ha en överraskningsfest för honom och då kommer inte jag eller mina föräldrar orka gå upp en viss tid bara för att köra mig till stallet. Allting kommer blir så mycket bättre när jag får min A-traktor, OM jag får den. Snälla pappi om du läser detta så var snäll att ge mig det i julklapp PUSS :* 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: