pluggar som en idiot

Publicerat 2013-04-29 19:45:07 | i kategori Allmänt

Sitter nu och pluggar, men tog mig tid att sätta mig vid datan och skriva ``hej´´ typ :P Nej, men kanske ta veckas planer? Imorgon fyller mamma år, så jag drar in till stan med Nea och köper en present till henne, kommer upp här sen. På kvällen (inte bestämt) så kommer kanske nåra hit ooch firar valborg med oss. Mina kompisar då. Men då sover kanske dom över här, senare på kvällen sticker vi ner på IP och tittar på när bålet tänds och lite sånt ;)
Pappa jobbar så det blir inget firande direkt för mamma lixom, men vi firar henne oxå på min fest :P 
Sen på onsdag ska jag försöka ta mig till stallet, hon har inte blivit riden på 1 och en halv vecka lixom... INTE bra!! Men det löser sig ;)
Torsdag vet jag inte riktigt vad som händer. Men på fredag måste jag förbereda inför festen på lördag :D Och vet inte om morfar pratade något om att hjälpa han och Sonja i stugan och sova där, för att han ska fiska på kvällen och sova där med Sonja... Får se ;) 
Och lördag blir det FEST, Är så sjukt taggad!! Söndag, blir det såklart att vila ut inför praoveckorna som kommer efter det :3 
Men nu har ni iallafall fått lite update om veckan, nu måste jag plugga. C ya ♥
 
~MEOW~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: