1 månad

Publicerat 2012-12-21 13:45:00 | i kategori Allmänt

Idag har jag haft bloggen i 1 månad. Det känns riktigt roligt och shit vad tiden har gått snabbt...? Hoppas på att det kommer bli fler månader. Och att bloggen växer medans jag ska försöka att bli bättre på att skriva längre inlägg. Men det är svårt för jag har typ inga ideer så ni kan väll kommentera här nedanför vad ni tycker jag ska skriva längre inlägg om så kanske jag just väljer det du vill att jag ska skriva om. Och glöm inte att ni inte måste vara medlem på blogg.se för att kunna kommentera, bara du skriver namn (eller annonym) och din meiladdress. Så kom igen nu kommentera på vad ni vill att jag ska skriva om :)
 
Nu har pappas data oxå fått damp så kan inte ladda upp nya bilder på den heller. Så ni får stå ut med en gammal bild...
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: