Dagen + veckan framöver

Publicerat 2012-12-10 23:09:45 | i kategori Allmänt

Så, Ligger nu i min sköna säng med min förfärliga nacke. Det börjar bli bättre men inte tillräkligtbra. Skriter i det just nu för jag ska ändå hänga med idrottsgruppen på elvensval och åka pulka :P Nu ska jag låta mina fingrar glöda och alla ord som jag har trilla ner genom fingrarna ut på tangentbordet för nu ska jag skriva....

Dagen:
Denna dagen har varit riktigt jobbig. Började med att jag vaknade med världens nackont (för att jag trillade igår) och som alla andra mornar så har jag dåligt morgonhumör. Som tur va så var det bara jag och Eddie hemma och han brukar alltid vara tyst på mornarna så jag har inget att klaga på hos honom . Men iallafall, sen gick jag ut och ställde mig för att vänta på bussen i värsta snöstormen och det var inte det roligaste jag gjort. Visst snö är mysigt men inte när det kommer så mycket. Bussen kom och jag klev in i den men där var ju svinvarm och då blev humöret inte bättre heller. om till skolan och där var typ 1 meters snödriver som jag var tvungen att komma över med mina björndals skor (UGGS) och då faller jag ner en lång bit med skorna och typ halva benet.Blir irriterad och fortsätter gå. Kommer in i skolan och mina underbara vänner gör mig såklart på bästa humöret. Men sen kommer det värsta.... Att inte var med på IDROTTEN.Det kändes förjävligt, den där satans nacken förhindrar typ hela mitt liv känns det som. Jag an inte rida på grund av den heller. Så jag kan rida allra tidigast torsdag... Sur.se? 
Men som tur är så börjar det bli bättre. SO:n har inte heller gåått så bra idag tycker jag. Blir bara irriterad när jag tycker det är tråkigt och slänger ut en massa kommentare som är onödiga :P Kom hem och hemma var där oxå hur mycet snö som helst, drygt 1 meter. 
 
Resten av veckan: 

Denna vecan har jag bestämt att jag sa ta tag i bloggen. Uppdatera mer och skriva länge inlägg. Inte bara en massa ``pluggar fortfarande, bloggar senare´´ Det är inte kul att läsa, jag vet det själv. Inna följde jag en massa bloggar men dem uppdaterade bara så som jag gör och då var det tråkigt att följa dem så jag slutade att följa dem. Men iallafall så ska jag göra det jag srev, uppdatera mer och  skriva länre inlägg så att jag kanske kan ha någon chans att få fler läsare och framför allt trogna läsare. Det är ju det man vill ha. Det är inte kul om jag har typ 3 läsare/dag. Visst det blir många per vecka men fan inte per dag. Jag ska oxå åka till stan med tjejerna och åa till skumpen med idrottsgruppen i skolan (som ni läste innan). Jag ska åka på välgörenhetsgalan på Lördag med mamma och kanske pappa och Eddie. Jag vet inte. På fredag ska mis padres överraska mig och Eddie med en ``utflykt´´ Kommer bli så mycigt. Alltså ser min vecka ut såhär på ett schema:
 
Måndag: Plugga
Tisdag: Pulka, ta det lugnt framför TV/dator
Onsdag: Åka till stan med tjejerna, plugga lite SP
Torsdag: Åka till stallet, plugga resten på SP:n
Fredag: Överraskning med familjen
Lördag: Åka upp till Helsingborg med mamma (pappa, Eddie) på välgörenhetsgalan, Stallet
Söndag: Stallet och ta det lugnt hemma.
 
Hur ska er vecka se ut?
Det kommer att komma några outfits då och då varje vecka. Kommer att ställa dem på inställt. Så håll utkik. Och om ni tycker att min blogg har blivit bättre efter jul och så, så får ni gärna sägat till era vänner att kika in och gärna dela den oxå. Då hade jag blivit riktigt glad. Då kanske jag inte hade haft så dåligt morgonhumör :P
 
     
    
 
SOMMAREN!!

Tror ni jag tyckte om att ha min mobil med på bilderna eller...? Hahah.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: