Dagens ridande

Publicerat 2012-12-02 17:38:38 | i kategori Allmänt

Asså idag var hon RIKTIGT pigg kan jag säga. Jag och linette hoppade över ett dike och direkt när vi landade så blev hästarna genast pigga. Jag lugnade ner henne men det varande inte så länge. Skrittade typ 2 meter sen stannade hon och började galoppera på plats och sedan galopperade hon lugnt men jag kunde inte stanna henne så jag gjorde en volt men hon stannade och stack åt andra hållet så snabbt så att jag tappade stigbygeln :D Sedan tappade hon sitt ländtäcke när vi höll på att rumstrera runt... Vi kom på det när vi kom hem så det var bara att sätta sig i bilen och köra och leta, såklart så låg det i mitten av åkern så jag fick springa och hämta det, inte alls kul kan jag säga :/ Tog inga bilder idag heller men ska göra det nästa gång :) Ni får ha det bra sålänge :) Den första bilden med mig och lilla skrutt...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: