Gårdagen

Publicerat 2012-12-04 17:33:00 | i kategori Allmänt

Fröken lilla gick som en klocka. Är såå stolt över henne, det går inte att beskriva känslan.
Vi började med att skritta ute på åkern för att vi inte ville rida på ridbanan. Sedan så började vi trava på en stor och fin volt och det gick hur bra som helst det oxå. Jag använde ett starkare bett på henne för att hon inte ska kunna dra iväg med mig. Mille provade att galoppera och för henne gick det super, så jag ville oxå prova lite. Mille galopperade före mig så att skrutt skulle ha någoon att följa efter istället för att bara dra på. Men det hade hon igentligen inte behöft för hon var så duktig. Fick till och med ner henne med halsen ett tag. Jag är så sjukt stolt över henne. Jag hoppas bara på att hon är lika duktig imorgon som hon var igår :P Och imorgon kan ni räkna med FINA bilder för Erica ska hänga med mig och då ska hon fota mig och Skrutten :D Nu ska jag sticka med mamma på träning och plugga där för jagg vill inte vara hemma när det är mörkt.... Fel av mig? Njae, inte direkt va? Haha... Nu måste jag sticka, mamma kallar. Hörs :*
BTW, Kommer att komma ett inlägg på min önskelista från en annan butik. Men vet inte när.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: