Gårdagens ridande...

Publicerat 2012-12-16 15:36:00 | i kategori

Gjorde inte så mycket som jag brukar göra. Tog bara lite galopp och mest trav och skritt.Och eftersom att hon inte varit igång så mycket under veckan så red jag bara i ca 20, 25 minuter, red på en volt eftersom att hon var riktigt piggelinis.
Jag och Mille skulle kanske börja träna för Camillas kompis, men isåfall så gör vi det när snön har försvunnit då det blir bättre underlag. Under tiden så ska jag prata med mille för hon sa att hon kanske skulle börja träna för en jätte duktig hopptränare och då skulle det vara i ett ridhus och det hade ju varit mycket bättre nu när det är kallt, blött, halt och snöigt. Men ska prata med henne imorgon då jag kommer till stallet :)
Fredagens ridande skriver jag inte om för att jag la up videon istället. För jag gjorde ungefär samma sak som igår :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: