Lillejul och jag mår toppen!

Publicerat 2012-12-23 11:01:00 | i kategori Allmänt

Godmorgon allesammans! Eller borde jag säga godmiddag?
Har nu vaknat och ätit frukost och satt mig framför datorn, fixade inlägget som skulle komma upp igår men fick omvandla det till ``idag-form´´ för det hade hänt något så det var kvar i utkast.
Hade tänkt åka till stallet idag men hoppade över det då det ska bli klass 2- varning och snöstorm så tyckte att det var säkrast att stanna hemma både för mig och Skrutten. För om hon nu blir pigg på åkern så kan det hända många farliga skador. Så jag ägnar den tiden till att slå in resten av mina julklappar.
Jag tänkte börja på ett inlägg som kommer ta lång tid att skriva. Det kommer att vara ett deepshit som kommer att komma upp den 2:a Januari 2013. Det kommer att handla om 2012, vad som har hänt, vad jag skulle velat göra och vad som inte hänt. En massa tankar och bilder kommer att komma upp. Så ha tålamod för nu är det inte bara något jag skriver utan detta kommer verkligen att ske. Håll utkik ni....
Så vad händer idag då..? Jo, jag ska slå in resten av mina julklappar, hjälpa mamma att städa och lite sådant. Sen ikväll ska jag och mina underbara vänner ha en mini julafton, men det vet ni redan om ni läst förra inlägget :)
Nu kallar mamma så jag får väll gå och hjälpa henne med julklapparna.Hörs later on ♥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: