New in

Publicerat 2012-12-23 22:05:31 | i kategori ♥ New in ♥

Sitter nu framför datan och mina fingrar bara glöder!!
För varje dag som går blir jag bara mer sur på min jäkla IPhone.. Börjar nästan tycka att IPhone är SKIT. Det går ut över mig och min familj vilket jag tycker är dumt för min familj är det bästa jag har. Lovar er, den dagen jag får egen lön så kommer jag att gå och köpa mig en ny teleon. Inte en IPhone iallafall. 
 
 
Men nu lämnar vi det år sidan och jag visar er vad jag har beställt från halens.Detta ursöta linnet som jag ska ha på nyår med ett par snygga jenas som jag inte har köpt ännu:
 
Denna koftan hade jag inte tänkt ha till något specielt utan jag köpte den för att den var söt och snygg. Såhär ser den ut:
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: