Nu börjar vi räkna ner....

Publicerat 2012-12-04 22:31:29 | i kategori Allmänt

Nu går jag och lägger mig för dagen. Vaknar upp imorgon som en ny glad tjej - förhoppningsvis... Känner mig inte riktigt 100, vet inte vad det kan vara, är förkyld och är typ täppt i näsan fast på det torra sättet om ni fattar. Det är bland det drygaste jag vet att vara sjuk. Men nu ska vi se det positiva. Imorgon är det onsdag - mitten på veckan, jag ska till stallet med bästa Erica, och att det bara är 19 dagar kvar till julafton. Nu börjar vi räkna ner.
Imorgon har jag bloggar i 2 veckor. Inte så lång tid men har ändå grymt bra statestik. Är riktigt nöjd, fast igår kunde ni ju klickat in lite fler gånger. MEN ska inte klaga på er. Ville iallafall bara säga hej, godnatt, och att ni kommer få en FET bildbomb i veckan om morgondagen. Sålänge Erica tar fina och många foton. Men tror inte det ska vara några problem för hon är ju duktig, och såklart är Nea och Julia oxå SJUKT duktiga på att fota. Ni borde kika in på Julias fotoblogg :)
Ha det bäst så hörs vi imorgon :*
Julias fotoblogg: http://juliahenningsson.blogg.se/">http://juliahenningsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: