Sommaren?

Publicerat 2012-12-09 19:11:30 | i kategori Allmänt

Okej, jag sitter fortfarande och pluggar och skriver arbeten. Det är ett rent helvete med skolan, alla läxor och skit. Glad att det snart är jullov :)
Då ska jag bara ta det lugnt och vakna när jag vill, somna när jag vill och åka till stallet när jag vill. Kommer bli såå skönt att slippa alla läxor och tidiga mornar. Men såklart som alla andra är jag oxå lite nervös över vilka betyg jag kommer få. Men, jag har 3 terminer kvar. Halva 8:an och 2 terminer i 9:an. Vad ska jag göra på sommare tro....? Hmm... Jaa, det vet jag inte. Har inga planer än sålänge men vill åka på ett ridläger någon stans med Skrutten :)
Vad ska ni göra?
 
Nu får jag återgå till arbetet. Ha det bäst allesammans :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: