Bilder

Publicerat 2012-11-28 14:13:24 | i kategori Allmänt

Nu har jag kommit hem och sitter framför datorn.
Kikade runt på några bloggar som jag följer och fick lite idéer från dem bland annat att ha lite långa inlägg och många bilder som är intressanta. Tycker själv att det är roligare om det kommer många bilder ibland på en blogg, dock ska det vara bilder på någonting som rör blogge eller personen. Men dock har jag ingen bra kamera/systemkamera. Klart att det hade varit kul att ha en men att fota är inte mitt starka intresse så jag får väll nöja mig med min lila IPhone :P Har flera kompisar med BRA kameror, varav en är hästintresserad så tänkte fråga henne om hon ville med till stallet och klicka en massa, massa bilder på skrutten (och mig) :)
Men nu får jag väll sticka upp och plugga spanska, hemkunskap och engelska. Läntar till helgen då jag bara kan sova hur länge jag vill, det är en av dem bästa sakerna med helgen :P
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: