Dagen

Publicerat 2012-11-27 21:56:06 | i kategori Allmänt

Har inte så mycket att skriva mer ån att det gick bra, kunde inte göra så mycket eftersom att ridbanan var BLÖÖT. Tro mig om jag säger att det var ca 7 - 10 cm med vatten över minst halva ridbanan så det gick ju inte att göra så mycket :/ galopperade på en volt men hon ville inte alla svänga ut så att vi red över vattnet men jag gav mig inte :P Men till slut så gick det iallafall bra.
Nästa gång blir fredag, om det är bra underlag på ridbanan och fint vänder kanske vi hoppar, isåfall hjälper Mille mig med Skrutten. Hon är bäst :*
Nu ska jag gå ner och va social med la familia innan det är dags att Nanna kudden. Vad har ni gjort idag? Något roligt/tråkigt?
(Blir ingen bild idag heller. Fixar det när jag kommer hem imorgon)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: