Godnatt

Publicerat 2012-11-26 22:52:38 | i kategori Allmänt

Nu blir det att sova, har sovmorgon imorgon men vaknat tidigt iallafall för att fixa lite grejer på morgonen. Sen tar jag bussen till skolan :)
Imorgon blir det stallet, blir väll att göra det gamla vanliga, galoppera i volt, trava, volter, you name it. Iallafall ingen hoppning. Ska inte hoppa henne för mycket, det räcker med 1 gång i veckan. De andra dagarna får jag göra som vanligt och kanske rida ut en sväng. Ska fråga Mille om vi kan komma någon helg tidigt och ge hästarna mat och sedan putsa i stallet i ca 2 timmar sen rida sen en lagom runda, kanske bara skritta eller något. Men ska fråga henne på fredag.
Nu måste jag sova för som sagt ska jag upp tidigt imorgon och fixa lite saker innan skolan. Glöm inte att det kommer inställt imorgon :*
Godnatt :)
Blir ingen bild, vet inte varför det Inge går att ladda upp. Men ska prata med dem på blogg.se, "don't worry be happy now"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: