Done

Publicerat 2013-04-06 14:02:21 | i kategori Allmänt

Tyvärr har jag ingen bild på henne då jag inte tänkte på att ta någon :( men har nu ridit klart och är i stan för att köpa min älskade skinnväst! Och sen hem och duscha och fixa till sig för att sedan dra till Nea och mysa en sista kväll innan skolan börjar :) sover inte över dock, jag hade ändå inte orkar det :/ men ridningen på Bea gick sådär bra! Hon är inte världens "roligaste" häst om man säger så, men hon måste först sättas igång innan man kan börja "kräva" saker av henne osv. Vi bestämde att jag ska tänka på saken och höra av mig till henne i veckan :) så ni lär ju få update mer om det sen :D
Outfit kommer ikväll, det vet ni!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: