Saker ni kanske inte visste...

Publicerat 2013-04-11 16:39:10 | i kategori Allmänt

  • Jag älskar att ha nya kläder i garderoben
  • Jag älskar när killar har stil/klär sig snyggt
  • Jag tycker att Pretty Little Liars är den bästa serien
  • Jag älskar att ha mycket pengar
  • Jag äter sjukt mycket när jag väl äter
  • Jag hatar känslan att vara osminkad
  • Jag tycker inte om att gå med oplattaat hår, känslan är förfärlig
  • Jag rider hellre än att vara hemma och plugga (kanske självklart?)
  • Jag stör mig på folk som inte kan ta konflikter
  • Jag hatar när folk inte har någon medkänsla eller känner sympati för andra
  • Min familj betyder så jävla mycket för mig (mina vänner är med i den)
  • Jag har hellre en foderhäst än är medryttare (fast att jag aldri har haft en egen häst)
  • Jag hade kunnat sova under bar himmel en fin sommarnatt
  • En av mina högsta drömmar är att lyckas inom ridningen, bloggvärlden och faktiskt bli model
  • Jag tycker att Nellie Berntsson är en riktigt stark person
  • Jag hatar att ha finnar i mitt face...
  • Jag älskar att shoppa
  • Någon av mina föräldrar väcker alltid mig på mornarna för att jag inte kan gå upp av min klocka
  • När jag mår dåligt tycker jag om att prata med hästen
  • Om något tynger mig så pratar jag med mina föräldrar om det
  • Jag försöker att göra min blogg så intressant som möjligt, det är inte jätte lätt
  • Jag älskar att sova länge på vardagar men inte helger
Debbie does the duqface 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: