Vänskapen till mina vänner...

Publicerat 2013-04-03 17:30:00 | i kategori Allmänt

Mina vänner betyder allt för mig! Dom finns vid min sida när jag är både glad och ledsen. Jag vet att jag kan gå till dom när jag har det svårt, och jag kan berätta saker för dom som stannar mellan oss 4. Jag ska ta det från början...
 
Allt började när jag bytte skola, då fanns Cornelia (Nea) där och tog hand om mig från början. Hon tyckte att jag var för ``på´´ så hon sa till mig att jag skulle gå till några andra tjejer som var jätte snälla, och va med dom på en utflyckt i skogen. Jag gick till dom och fastnade för dem 3 tjejerna, vi blev bättre och bättre vänner och umgicks efter skolan och sånna grejer. Jag började rida på samma ställe som dom och på så sätt fann vi varandra ännu mer. Efter ca 3 veckor så kom Cornelia tillbax till mig och sa att jag inte bara skulle va med henne & Julia. Jag sa till henne att jag ville va med dem andra 3 tjejerna, och hon accepterade inte det. Så det blev nästan ett bråk om vem som skulle va med mig på rasterna osv. Cornelia & Julia började kalla mig olika fula saker och jag blev jätte ledsen för det. Vi snackade med koratorn alla 6 tjejer, Alltså jag, Cornelia, Julia och dom andra 3. Vi kom fram till att lägga det bakom oss och börja om på nytt, jag umgicks med allihopa var för sig. Sen rann vänskapen med Julia & Cornelia ut i sanden ett tag, men sedan ville jag ha dom som vänner igen och började umgås med dom oxå. Jag red fortfarande kvar på samma ställe och umgicks med de 3 tjejern 3 dagar i veckan i stallet, så vi höll kontakten både i och utanför skolan. Sedan slutade jag att rida där med dom, och då på något sett så började jag umgås med Cornelia, Julia och Hedda var med denna gången. Sen dess har vi 4 tjejer tillsammans bildat ett starkt band mellan oss, och det är inget jag ångrar. För varje liten dispyt vi har kommer vi bara varandra närmare och närmare. Jag är jätte glad att jag har dom som mina vänner just nu, jag hade aldrig klarat mitt liv utan dem för dem betyder så himla mycket för mig. Jag vet att när jag mår dåligt så kan jag komma till dem och prata om precis vad som helst. Vi är så himla lika alla 4:a och vi förstår varandra jäkligt bra! 
 

 
Jag tror att vi är menade för varandra. Vi är systrar, inte bästisar!!
 

Hoppas du blev nöjd med detta inlägget Emma, kankse inte det mest utförliga men mår inte så bra just nu som jag skrev innan och jag kände att inlägget behäver komma upp snart lixom..! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: