Lite news nu på morgonen!

Publicerat 2013-12-10 07:23:46 | i kategori Allmänt

Nu drar jag mot skolan och fy va kallt det är. Seriöst... Vad hände med den mysiga snön? Vill ju ha en vit jul! Nu är det bara slask & regn 24/7 - not funny! Får väll se om det kommit någon snö när jag kommer hemfrån London! Haha, har jag ens berättat det för er? ;)
På fredag, den 13/12 så sticker jag till London med pappa & broshan! Stannar där till den 17/12. Kommer hem sent på kvällen så skolan den 18/12 skippar jag & kommer tillbax typ dom 2 sista dagarna innan jullovet. Chill va? :D
Vi har antagligen internet på hotellet så ni får update där ifrån, inte helt säkert men vad pappa läst så ska det finnas!
Ni får ha en bra dag, glöm inte önskeinlägget klockan 10!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: