Datatime ;)

Publicerat 2013-02-25 16:10:36 | i kategori Allmänt

Kom hem och satte mig vid datan en stund haha... pluggningen får bli om 20 minuter :P  
Hur har mitt sprortlov varit då ? Ja, ni har ju lixom inte fått så himla bra uppdatering kan jag själv erkänna -.- Men jag har lovat mig själv att 2012 ska bli ett bra år och jag ska lägga lite mer tid på bloggen för att försöka hålla den vid liv. Så jag måste försöka att komma på ett sätt som både jag och ni blir nöjda med. Kanske är bra att börja med att jag ska skribva lite längre inlägg, eller? Så att det blir intressant att läsa lixom. Men då får ni komma med förslag på vad jag ska skriva om oxå ju. Vill ju som de flesta andra bloggare att min blogg ska växa och att jag framför allt ska bli bättre på att blogga.... Men återgå till sportlovet då. Jag har umgåts mycket med mina kära vänner och familj. Inte gjort så mycket annat faktiskt bara sovit ut och tagit det lugnt för det mesta lixom :3 Därför jag inte bloggat så mycket kanske, tråkigt att bara läsa ```ligger i sängen och har sovit länge´´ lixom... Så om jag inte bloggar ibland så är det för att jag inte har något vettigt att skriva här och vill inte göra bloggen mer ointressant :P 
Nä, nu får jag ta och äta något innan pluggningen :3
Postat av: Sarah Moberg

hejsan! :D kolla in min vår-outfit jag valt ut från MQ. riktigt snygga plagg och accessoarer! :) det skulle betyda jättemycket för mig i fall du också skulle kunna rösta min outfit i deras pågående tävling.


DIREKTLÄNK: http://sarahmoberg.blogg.se/2013/february/mq-outfit.html

2013-02-25 @ 18:41:56
URL: http://sarahmoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: