Imorgon är det sista dagen....

Publicerat 2013-02-14 22:10:42 | i kategori Allmänt

Tänk att det redan är fredag imorgon och sista skoldagen innan lovet :D kommer kännas så sjukt skönt att vara ledig 1 vecka bara sådär och göra ingenting och ta dagarna lite som dom kommer. Bestämma lite små grejer med familjen och tjejerna :) hade jag haft en häst att rida på nu så hade jag verkligen lagt ganska mycket tid på den nu under lovet :) men jag söker fortfarande vidare efter en ny medryttarhäst som jag kan rida på :) ska försöka att ta itu med en liten del av det imorgon kväll när jag är hos morfar och resten på lovet :)
Men nu ska jag sova så hörs vi imorgon :*
Btw, hoppas ni har haft en underbar alla hjärtans dag !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: