Imorgon är det slut på det.....

Publicerat 2013-02-12 21:23:21 | i kategori Allmänt

Erkänner att jag har varit sjukt dålig på att blogga och det "står" jag för. Känner mig så trött hela tiden och orkar inte göra något mer än att umgås med familjen och vännerna. Vet att det är fel av mig, så därför ska jag ge mig fan på att jag ska blogga konstant och inte bara när jag känner för det, typ såhär 2 ggn/ dan. Med en sån blogg är det svårt att höja statistiken lixom. Men imorgon bloggar jag på morgonen och några gånger under dagen/ kvällen oxå. Jag ska iallafall försöka att få med 4 inlägg/ dagen. Men får se hur det blir med det. Så fortsätt att kika in här varje dag så blir jag glad <3 puss på er och godnatt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: