Onsdagen ät snart slut

Publicerat 2013-02-27 19:38:45 | i kategori Allmänt

Inget skrivande på det längre inlägget idag. Men ska fortsätta på det när jag har tid och skolan går ju faktiskt först, iallafall för mig. Men har inte gjort på himla mycket idag tyvärr bara tagit det lugnt typ :D
Fick sånna himla sommarkänslor idag, har haft det hela dagen... Blev såå sugen på att hoppa ner i en stor lyxig pool och h värsta snygga bikinin men sen var jag tvungen att sluta drömma för började känna mig lite desperat :0 haha ;) men först måste ju våren komma, då alla vackra blommor slår ut och träden börjar bli gröna och, att jag fyller 15 :D:D åhh, tagga tagga tagga!!
Har redan lite småplaner på hur jag ska spendera den och lite annat ;) det får ni veta later :*
Nä, nu måste jag återgå till att.... Ja, göra vadå? Ärligt talat så vet jag inte själv vad jag ska göra :3 men hittar väll på något roligt innan det är dax för "night night bloggen".
Ha det bäst så hörs vi imorgon


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: