sommarkänslor....?

Publicerat 2013-02-11 16:38:29 | i kategori Allmänt

sitter nu hemma i soffan med datan knät och tänker skriva lite som ni kanske läste innan :)
Jahopp  var ska jag börja då? På torsdag är det ju alla ♥-dag och vi ska typ tröstäta för att vi är forever alone ;) Haha.... Nästa vecka har vi iallfall sportlov och då kommer jag umgås med  mina underbara vänner :) Vi kommer typ chilla, sova överoch chilla ännu mer :) Kommer bli sjukt awesome det där asså! Har lixom inga direkta planer sådär lixom utan jag tar dagarna som dom kommer :) Och när vi ändå pratar om lov så kan jag ju lova er att jag verkligen längtar till sommaren då alla är ute och umgås med varandra och drar till stranden och steker tills man är en kräfta :) Åhhh, vilka sommarkänslor jag får, längtar som fa-an och jag och mina girls kommer ha so f***ing kul tillsammans, vi har redan börjat planera en massa om vad vi ska göra, haha. Vi måste juva på strande såklart och steka som fan och få den finaste sommafärgen ♥ Ni kommer att få se måånga grejer här uppe på bloggen då, en massa saker som vi kommer hitta på :* Vad ska ni hitta på i sommar och på det kalla och trista sportlovet :0
 
På tal om något helt annat så måste jag ta kontakt med Mille, saknar henne så mycket nu när vi inte rider tsm mer :( Kommer ha många minnen från den tiden, även fast vi hade som roligast på den tråkigaste tiden på året :( Men kommer alltid ha dom minnena kvar :) Så blir väll att messa henne lite senare idag och fråga henne hur det är med henne :) 
 
Tänkte på det, ni kan väll typ kommentera ett av era roligaste barnminne som ni alltid kommer att ha med er ♥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: