Trööög

Publicerat 2013-02-17 21:23:31 | i kategori Allmänt

Vet att bloggningen varit trög på sistone men varit då peppad inför lovet och helgen. Men jag ska ge er lite update nu på kvällen.
• Imorgon sticker hem hemifrån vid 11 för att träffa en kompis och va hos henne the whole day sen på kvällen så hämtar mamma mig och då sticker jag hem och myser med familjen :)
• På tisdag ska jag träna med mamma och kanske fixa lite hemma? Eller något. Riktigt längesedan jag städa och fixade sånna grejer ;)
Och de andra dagarna på veckan har jag inte planerat så mycket utan planerna kommer väll efter hand men lovar att ni får reda på dom så fort där finns några ;)
Nu ska jag gå och lägga mig i min sköna säng där INGEN kan komma och störa mig i mina vackra drömmar ;) vi hörs imorgon bloggen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: