Babbel, babbel....

Publicerat 2013-01-12 10:02:00 | i kategori Allmänt

Vaknade precis och sitter nu framför datorn med en tallrik müsli och yoghurt bredvidd mig på bordet. Mysig morgon med snö och grejer, mycket snö har det kommit iallfall :O 
Vecka 4 händer det olika grejer. Julia fyller 15!!, Jag har haft bloggen i 2 månader, och samtidigt så ska jag sätta fast mitt tandsmycke som jag fick i julklapp :)
Nästa vecka på fredag så ska vi ha prov så därför åker jag till stallet på fredagen istället för torsdagen, så det blir måndag oh torsdag. Jag och Camilla har kommit överens om att hon för det mesta rider på helgerna då det bara är då hon verkligen kan rida.
Ikväll ska min la familia träffa ett par kompisar, så det blir väll att planera inför det. Duscha i tid, hinna fixa sig osv. Men det är långt kvar så jag har inte brottom, ÄN....
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: