Dagens ridande

Publicerat 2013-01-11 22:15:00 | i kategori Allmänt

Red ut på åkern idag för att ridbanan var som en isbana + att det var stenhårt. Så tog mig ut på den sköna ängen istället. Det var i och för sig svin kallt så red inte så länge + att lilla mamma var med mig och hon frös ju nästan ihjäl så tyckte synd om henne :P Red runt ett halvt varv sen travade jag lite fram och tillbaka medans mamma stod åt sidan, sen red jag tillbaka. Trodde först att jag skulle rida på ridbanan medn som sagt var aså var det riktigt halt och äkligt så, nej tack till det... Men när vi hade travat lite så blev hon naturligtvis lite piggare och ville bara galoppera hela tiden. Hon har ju inte gjort det på länge, stackarn :3 
Aå jag gjorde inte några serpentiner som jag sagt utan det blev åkern...
Hoppas dock på att det blir lite finare väder i helgen så att det hinner att bli finare på ridbanan till måndag :P 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: