guldcentrum...

Publicerat 2013-01-13 19:03:00 | i kategori Allmänt

Har du guld att sälja? Då kan du besöka guldcentrum där får du ärliga priser och snabb utbetalning, inom 24h. Du kan oxå gå in i deras butiker och få lika mycket service som på webbsidan. 

Varför inte köpa en guldpåse, som innebär följande:

  • Du får hem en försäkrad guldpåse som den nu heter
  • Du lägger ner det guld du vill sälja i den
  • Skickar iväg den och får dina pengar inom 24h

Bra va? Då slipper du gå in till deras butiker och visa dem guldet och du slipper oxå att vara orolig att ditt guld inte ska komma i rätta händer. Hade jag sålt mitt guld och fått 10 000 kronor för det så hade jag sparat det till min bil som jag ska köpa när jag fyllt 18 eller kanske till att köpa en häst. Det guld jag hade kunnat tänka mig sälja är det jag inte använder t.ex.

Sälj ditt guld där så blir du glad :)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: