Lite planer

Publicerat 2013-01-21 07:23:45 | i kategori Allmänt

Stallet är planerat idag, om inget annat händer. Imorgon ska jag hitta på saken sålänge jag inte sticker till stallet då istället. Som jag sagt innan så håller jag det utanför bloggen tills det är riktigt klart. Men det står ni väll ut med? ;)
Denna veckan ska jag lova att ni ska få bättre update, idag kommer det komma upp en outfit iallafall, vilket gör att det blir fler inlägg/ dag och ni kanske gillar det mer och klickan in på bloggar fler gånger :P
Onsdag fyller Julia år men då ska jag på bio med Mille :3 ska se Sunes sommar. Kommer ta mig typ 2 timmar att ta bussen dit och sen hoppas jag på att pappa kan hämta mig samtidigt som han hämtar mamma :S
Torsdag blir det stallet och rida Skrutten. Och sist men inte minst,
Fredag: vet inte vad jag ska göra då men om jag inte ska hitta på "saken" imon så blir det väll av på fredag eller i helgen XD
Ha en bra dag allesammans så hörs vi senare <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: