MONEY MONEY MONEY

Publicerat 2013-01-02 21:10:33 | i kategori Allmänt

Imorgon ska jag börja ta tag i mitt liv igen. Sluta äta sötsaker och dricka läsk. Gör jag det till januari 2014 så får jag pengar och det är helt klart värt det. Då jag detta året bara har små ätit varje dag efter skolan och bara ätit en massa skit. Så jag ska äta syndare och börja träna lite mer när jag har tid. Typ springa, cykla, hänga med mamma på spinning osv. Helt klart pengarna som jag kommer få :) 
 
planerna imorgon
• Hänga med pappa till banken
• Åka till Stallet och rida med Linette :P 
 
Och en annan sak, jag sa att jag skulle fixa det stora inlägget till idag. Men sanningen är den att jag inte har orkat sätta mig ner och skriva så fingrarna glöder. Så det inlägget kommer lite senare men lovar er att det ska komma under Januari... 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: