Kanske dax för update?

Publicerat 2013-07-22 21:08:22 | i kategori Allmänt

Halloj allesammans, har ni haft det bra? Känns som att jag inte bloggat på ett tag, bara lite sån dålig update. Men det har varit så mycket med munkvagnen och alla kompisar. Det är ju trotts allt sommarlov och då måste man ju passa på att göra allt man inte kan när skolan börjar igen. 
Jag har iallafall haft en toppen helg med goa, glada människor och åkt helikopter, jädrar vilke känsla asså!! Har köpt ett nytt skal, som ni redan sett, en ny väska och ett nytt linne som jag fick av en vi lärde känna. Bilder kommer senare. Har även legat hela dagen på badet och stekt med Mimmie & Eddie, lite färg har jag i alla fall fått :D:D Nästa marknad kommer jag steka sönder, även imorgon. Då jädrar ska man se stort resultat!!! Haha, nä sängen kallar. Sovit i husvagn hela helgen och saknat min älskade säng. Hörs imorgon ♥♥
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: