Lite planer fram över

Publicerat 2013-07-25 12:56:40 | i kategori Allmänt

Godmorgon alla fina! Blev en lång natt & en sen morgon. Så det ska vara på sommarlovet :D
Dagens planer är att packa väskan & husvagnen inför helgens planer, sticker och campar i husvagnen med vännerna i sin husvagn, plus säljer munkar på marknaden, hehe ^^
Jag & Eddie delar på dagarna så att det inte blir lika tufft att jobba, han börjar och jag avslutar, lätt som en plätt :D vi hoppas på bra väder så att jag hinner sola lite & få mer färg, brun ska jag bli!! ;)
Vet inte hur det är med täckningen, är där dålig täckning så vet ni att det blir dålig update & om där är bra täckning så blir updaten dåligare när jag jobbar & bättre när jag är ledig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: