En massa yada yada

Publicerat 2013-06-19 20:06:36 | i kategori Allmänt

Puuust!! Har satt mig ner och tar det bara chill. Lyssnar på världens bästa sommarlåt ~ Miss decibel på högsta volymen i Eddies hörlurar, Får sånna sommarkänslor av den, shit azzå!! Tänk er att alla sitter framför en stor öppen eld och grillar marchmellows klockan 3 på natten mitt i skogen och har denna låter på svag volym i bakrunden. Eller värsta stora grillfesten och alla dansar till den... SOMMARKÄNSLOOOOR TILL MAX!! Den passar så bra till allt lixom ;) Älskar den. Men ska inte tjata om en förbaskad låt hela inlägget?
 
Hur e det med mig då? Jodå, livet knallar på som vanligt och jag har haft 3 sjuukt bra dagar, ni får reda på allt sen, promise! Sen som jag sagt innan ska jag till stranden med världens bästa vänner imorgon, tar bussen 7.40 här ifrån och sen har vi ca 1 timmes bussfärd :3 Får sova på stranden istället för att sova inatt ;) Hehe!! Tar med mig en laddare ifall där finns uttag någon stans på campingen, för jag måste ju ha batteri i telefonen!!! Sen oxå min älskade solkräm som gör att jag blir typ 1000 gånger brunare. Sjukt gött faktiskt! Köpte den på cubus, den heter Hawaiian Tropic, diggar den starkt. 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: