första gången på 1 månad

Publicerat 2013-06-27 11:47:40 | i kategori Allmänt

Vaknade i tid idag iallafall :P Har inga direkta planer för dagen, måste fixa klart en sak, hemligheten som snart ska berättas om och varför jag hållt det hemligt.
 
Sen hade jag tänkt dra till stallet, tar mammi med mig så det kanske kommer film, vem vet? ;) Ska säga till mammi att hon bombaderar med en massa bilder!! Eftersom att Bea inte har gåt på ca 1 månad så måste jag ta det lugnt idag. Hade tänkt lite skritt och trav på en runda ute i skogen. Måste ju börja snällt. 
 
Jag vet att bloggen kanske har varit lite tråkig nu när jag har haft ett uppehåll med ridningen, men snart ska det blir riktigt bra (hoppas jag) har lite planer som inte är klara ännu. Får se, men lovar att ni får reda på det så fort det är klart!! :D :D 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: