Get brown...

Publicerat 2013-06-11 18:07:39 | i kategori Allmänt

Chill dag i skolan idag :D Tittade på film på sista lektionen, och har fått reda på lite betyg från vissa lärare. Nöjd med dom än så länge, hehe ^^ 
Men sen annars har jag inte gjort något när jag kom hem. Legat och solat lite till för att bli riktigt brun inför avslutningen på fredag... Ska ha vit långklänning, skommer bli jukt snyggt med brun kropp till det. Och sen så får jag ju lite förspprång in på sommarlovet. För de flesta ska på konfaläger medanns jag ska ligga i ssolen och shteeeka :D Hoppas på att bli brunast i sommar. Brunare än alla andra sommrar iallafall. 
När jag får tid över ska jag sticka till stallet, inte varit där på snart 3 veckor. Måste försöka sticka dit på torsdag. för hinner inte på fredag. Är Emmas student efter avslutningen i skola. Visserligen har jag ju helgen oxå på mig. Men lika bra att ta det så snabbt som möjligt!
Maten kallar, måste ner och äta. C ya ♥
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: