Godnatt

Publicerat 2013-06-10 21:31:04 | i kategori Allmänt

Så sjukt trött är jag!
Haft brännboll i skolan hela förmiddagen, slutade tidigare så tog bussen hem. Bytte om och la mig i solen direkt, sen var det bara att steka, steka, steka! Fått lite färg iallafall :P sen har jag bara tagit det lugnt, myst med Bezzie och chillat med pappi.
Hade tänkt ta en liten glass nu med la familia och sen Nanna kudden..... Men läsa ut boken till imorgon först -.- sista grejen innan jag är HELT klar med läxorna för denna terminen. Shit vad jag behöver sommarlov nu! Endast 3 och en halv dag kvar innan jag bokstavligen springer ut från kyrkan och gråter av glädje för ÄKTA sommar!!
Imorgon blir bloggningen som vanligt, outfit kommer osv. Promise you !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: