I CAN!!

Publicerat 2013-06-18 23:11:43 | i kategori Allmänt

Kört moppen i ca 2 timmar om inte mer faktiskt. Hoppade in i duschen för att slippa duscha imorgonbitti och stressa med det. Sen raka vägen ner i sängen, så skönt att veta att jag snart ska få sova. Upp tidigt imon och fixa, sista dagen sen är jag fri HELA veckan. torsdag blir det stranden med girlsen & några boys från deras konfaläger, jag e helt lost här asså :S Midsommar på fredag ju, ska nog till Icabell då. Några vänner ska träffas & ha kul. Hennes päron ska vara hemma med ett par kompisar, kulkul! Om vädret tillåter så tältar vi, annars sover vi inne :P kommer bli såååååå kul att få vara med mina älskade vänner. Stort tack till mammi & pappi för att ni sa JA trots mycket tjat från mig. Puss älskar er <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: