Bättre sent än aldrig, right?

Publicerat 2013-03-25 21:47:45 | i kategori Allmänt

Ligger här i sängen med datan i knät och telefonen bredvid mig med svag musik på ;) Åhh, livet!!
Tänkte skriva lite om helgen och hur den har varit, vilka planer det finns och såklart vad som händer i veckan! Okej, då kör vi....
Grabbarna kom i fredags vid typ 7, Nea var här då oxå. Vi åt och sen mös vi med film och popcorn hela natten typ, haha! På lördagen chillade vi, jag & Nea stack till Julia en stund för vi alla 3 behövde prata av oss! Jag kom hem och Nea & Julia stack på någon konfa grej. På kvällen sen så stack jag och grabbsen hem till Nea, fast vi hämtade upp Julia först ;) Mös där oxå med Batman på fast att den var super duper dålig :3 haha! Klockan bleb 00.00 och vi var tvugna att ta oss till bussen för att åka hem... När jag och grabbsen kom hem till mig så tittade vi på film då oxå och dom drack monster, haha! Och tyckte att dom var as balla, fucking damp hade dom haha...! Vaknade på söndagen vid 10 tror jag, chillade seriöst heeela dagen innan dom skulle dra hem för att käka kebbab. Dom tjatade om den där kebbaben hela helgen asså! Sa till Jocke att nästa gång vi ska göra detta så sover vi hos honom. jag pallar inte städa mitt rum en gång till efter en hel helg med 2 fukking killar dom tog typ över mitt rum. Det låg kläder överallt, tuggumipapper i fönterkarmen? haha seriöst..? Och mitt rum luktar, fast det är i och för sig en possitv grej. För det luktar ju inte äckligt ;P Killparfym luktar så himla gott!! Hehe... ;)
Okej, veckan då? Hur ser den ut? Haha, ärlig takat vet jag knappt hälften. Vet bara att detär skola 3 dagar till och sen är deet påsk och lov och grejer :D Men det jag vet är att jag och la familia sticker iväg till Jockes familj på torsdag efter skola, och sover i deras stuga någonstans, haha! Vet inte var riktigt. Och sen så firar vi vår grannes 35-års dag på lördag eller var det fredag? :3 Typ allt ja vet om denna veckan än så länge... Nä, kudden kallar, lång dag framför mig i skolan imorgon (igen) Hörs imorgon ♥♥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: