Godnatt

Publicerat 2013-03-27 21:34:36 | i kategori Allmänt

Hemma efter mötet. Eftersom att det handlade om klassen så får jag inte ta upp något här. Inte prata om det överhuvudtaget, inte nämna vad jag tyckte osv. That's life :(
Men aja, imorgon är sista dagen innan påsklov och då sticker la familia till Jocke och hans familj och sover där :D Kommer bli sjukt najs lixom! Längtat, bara det att vi slutat 3 imorgon så får först ta mig igenom den långa dagen för att sen börja mitt påsklov med ett gitt sällskap :)
Nu måste jag Nanna. Hörs imorgon <3
Btw, vad tycker ni om min nya design gjord av AnnaForm? Själv är jag riktigt nöjd med den, kunde inte blivit bättre!! Tack så mycket Anna ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: