Håller vad jag lovat !

Publicerat 2013-03-03 21:30:37 | i kategori Allmänt

Lovade ju er innan att jag skulle sätta mig vid datan och skriva, och här sitter (ligger) jag. Vi kan börja med helgen, den har som alla andra helger med mina bäbisar varit toppen! Vi har käkat gott, snackat, chillar och bara haft en riktig girlsnight lixom, sånt jag älskar! Var uppe till typ 5 iallafall jag och Hedda för de andra 3 skulle på match idag så dom ville sova :P. Klockan 2/halv 3 stod jag och Hedda och lagade nudlar, WE LOVE IT, haha... Fast Julia och Nea var ju oxå med då. Sen gick de andra o la sig medans jag och Heddis åt våra goa' nudlar framför öppna spisen! Först hade vi bestämt att vi skulle dygna (du är upp 24 timmar innan du kan sova) men sen när vi masserade varandra på ryggarna så kom vi på att vi var mer än trötta. Det var så himla skönt att få massage framför brasan me' lugnt musik på låg volym, åhh livet...! Men sen iallafall så gick vi och la oss på golvet framför den otroligt mysiga brasan för att vi tyckte det var för varmt att sova mellan dom andra 2, hehe ^^
Så såg min lördag ut med tjejerna, och sen såklart så vaknade vi idag, gick upp och åt och yada yada yada.... Detta bara ointressant att veta lixom :3 nästa helg har jag bestämt att jag ska mysa med familjen och sova hemma... Kanske sticker vi hem till några vänner på lördag och på fredag (eller lördag) så firar vi farmor på dagen hos henne och myser hemma senare eller passar på att mysa med pappas barndomskompis :3
Okej, vad händer imorgon då? Jo, det gamla vanliga, plugga, äta, plugga lite till och sen chilla. Det är typ så mina dagar ser ut :( haha... Låter som värsta pluggisen men behöver plugga för att då bra resultat medans andra knappast behöver plugga något alls.... That's life :D
Nä, nu väntar sängen så säger "night night bloggen, hörs imon" <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: