Som ni kanske fattade?

Publicerat 2013-03-27 07:23:58 | i kategori Allmänt

Blev inte klar med inlägget, började inte ens med något! Satt uppe ganska länge med mailet till AnnaForm om hur min design ska se ut. Blev ganska nöjd med det jag skrev, får bara se hur det blir när allt är klart :) Hade tänkt säga till er att jag mailat ang. en annan medryttarhäst, fick svar igår och jag ska svara henne idag. En ganska pigg & glad häst som behöver en ganska så "duktig" ryttare. Men jag ska fråga om jag kan provrida och se hur hästen är. För det är annorlunda att sitta på hästen själv ju! Men ni får update om det så fort som möjligt right...? :3
Idag händer inte mycket, ska ha ett möte i skolan ikväll med typ hela klassen, föräldrar och mentorer. Får se om jag hittar på något eftersom att jag slutar tidigt idag :) men det får ni höra om sen isåfall....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: