V.10

Publicerat 2013-03-04 07:26:58 | i kategori Allmänt

Godmorgon! Sitter i bussen som alla andra vardagsmorgnar, rätt skönt att skulla cykla eller gå till skolan lixom :D jag hade tänkt att ta lite planer för veckan:
Mån: skolan, sen hem och plugg lite sen chilla
Tis: skola, hem och plugga och kanske gå ut och gå eller något ;)
Ons: skolan- slutar 12.45, sen hem och direkt iväg igen för att göra saken som jag håller utanför bloggen tills det är bestämt. Hem igen och chilla.
Tors: skolan, hem och chilla och fixa med bloggen lite?
Fre: skolan, senare på kvällen så vet jag inte vad vi ska göra. jag har iallafall bestämt att vara hemma denna helgen :D
Lördag och söndag tar jag inte för det vet jag inte alls, så jag tar dom dagarna som dom kommer ;)
Hoppas alla får en bra start på dagen för det ska jag ha iallafall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: