allt möjligt

Publicerat 2013-05-10 10:55:58 | i kategori Allmänt

Ligger kvar i sängen och latar mig med Bezzie på golvet, det är ju faktiskt ``lov´´. Har ju varit det sen i onsdags men jag valde att praoa iallafall. Har träningsvärk efter ridningen igår, för att jag är så otränad och inte ridit på typ 1 och en halv vecka. Plus att hon bockade fler gånger än på videon. haha. Så himla go´ häst är hon. Bara lite synd att hon är så gammal och klumpig lixom. Men allting löser sig om man är intressserad av att göra det bättre osv. Jag vill ju inte bara glida från häst till häst hela tiden, utan vill ha ett säkert, bra ställe! Aja, nog om det nu. Dagens planer är att städa lite för att Mimmsan kommer ikväll och sover här. Sen ska jag försöka ta mig till affären och se om dom har en Ben`n´Jerry. Har varit riktigt sugen på det sen tisdags men pappa ville inte köpa en till mig för det är så onyttigt osv. haha! Så får köpa den själv istället :P
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: