Dagens ridande

Publicerat 2013-05-16 21:52:39 | i kategori Allmänt

Red ut en runda med henne idag för att variera ridnigen lite. hon var riktigtpigg och glad, precis som jag vill ha henne! Inte för pigg och inte för långsam... Red över en åker och det bar ända stället där hon bråkade lite och ville åt ett annat håll, men jag bestämmer...! Sen galopperade jag upp för en backe och travade ner, och upp igen i full galopp :D Så himla kul att galoppera snabbt, det är den roligaste och bästa farten på en häst tycker jag! Efter det red vi in på en stig och travade lite och sedan hem igen. Inget vidare roligt ``pass´´ men hon fick iallafall röra på sig, det är huvudasaken ju. Nu ska jag och Bezzie sova i min säng, ni får ha det bra så hörs vi imorgon ♥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: