Jobbigt att berätta...

Publicerat 2013-05-17 12:00:00 | i kategori Allmänt

Hade tänkt att börja ta tag i mitt liv och bestämma en massa viktiga grejer som gäller min framtid. Vill få ordning på hästeriet, börja träna och komma i form, reda ut en massa grejer med dom personerna jag umgås med - lista ut vilka som är äkta och vilka som är falska och 7kt mycket mer. Just nu är inte livet på topp precis.
 
Har en massa saker som måste tas itu med, beslut som ska fattas med hjälp av min familj, mammi & pappi. Snart kommer skolans alla slutprov osv. som jag inte kommer orka med. Har en vänn som inte mår bra och jag vet att hon behöver min hjälp nu men vet inte om jag orkar med det efter alla våra bråk och sånt, allt är så sjukt komplicerat, vill inte skriva ut för mycket här men hon ligger illa till och jag vill inte förlora henne.
 
Varje kväll går jag och lägger mig medans min hjärna tänker och tänker och tänker, ont i magen har jag och kan inte somna förrens klockan slagit  22.30, då jag är så trött så att ögonen bara slocknar... Orkar snart inte mer, tårarna bara rinner och rinner. Får sånna attacker ibland då allt bara sjunker ner till botten och bölar, bölar och bölar lite till. Tar tårarna aldrig slut eller?
 
Som tröst till allt detta äter jag en massa massa skit. Godis, glass, dricker läsk osv. Det är inte heller bra, snart kommer jag börja öka i vikten kraftigt, och då har jag aldrig chans att behålla min kropp. För den ser endå ganska bra ut. Det är en sak som jag är riktigt nöjd med, min kropp! Kanske inte exakt alla delar men den är licom inte för smal och inte för stor. Förlåt om jag skryter men ör nöjd över min kropp. Och vill inte förlora den heller, men snart kommer jag det. Jag bara äter och äter hela tiden! Ska snacka med la familia om att börja gymma kanske för det är en sak som jag verkligen behöver. Vill inte skämmas över min kropp i sommar, ett stort NEJ. Jag trivs med den som den är nu. Måste bara kofå lite bättre muskler, sen är den bättre!!
 
Detta är otroligt känslosamt för mig att skriva om, men kände att jag ville förmedla er om varflr jag kanske kan verka lite deppig och hängig, och därför inte ha någon vidare blogglust lixom.
 
Postat av: anonym

Var stark, men du ska veta att när hon inte snackar med er så mår hon väldigt dåligt. Hon saknar er som fan. Det hon vill veta är om ni fortfarande är hennes vänner eller om hon har förlorat er. Din kropp är fantastiskt, vacker och fin du ska aldrig skämmas över din kropp.
Älskar dig

2013-05-17 @ 16:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: