Lördagen den 4/5

Publicerat 2013-05-15 12:00:00 | i kategori Allmänt

Okej, som ni alla säkert vet så hade jag ``fått´´ en moppe, som vi redan hade, och jag skrev till er att jag skulle ha den i sommar och sedan köpa en A-traktor när det börjar bli lite kallare. Jag var beredd på detta och började då tvätta den osv. Sen sa pappa att jag skulle visa upp den på min fest och visa vad jag fått. Alla gick ut för att titta på den och då säger pappa till mig att jag ska ställa mig framför honom så att han kan hålla för mina ögon, han gör det och jag står då vänd mot alla som är på festen (framför dom). Sedan hör jag en riktigt skranglig tuta, vänder mig om och ser då min fina, fina, fina A-traktor bli inkörd på vår uppfart av pappas kompis, Zolle. Den kom där i typ 10 km/h med ett stort vit band om sig, typ inslagen. Bokstavligen hoppar då upp i pappas famn och kramar om honom och skricker tack, tack, tack, tack!! Var så jävla lycklig asså. Går inte att förklara lyckan till den. Jag går till den och sätter mig i den och sa: 
- Detta känns som My sweet sixteen...!
Zolle frågade mig om han vill att vi skulle köra en sväng, såklart ville jag det då jag hoppade in på andra sidan och vi körde en liten runda. Hade ett stort leende på mina läppar hela den turen! 
 
 
Det är därför jag har lagt upp en bild på en bil, men tänkte att jag kanske skulle skriva så att ni fattar, haha!
 
Foto: Julia Henningsson. Bilderna är från hennes blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: