Nighty nighty

Publicerat 2013-05-13 19:22:47 | i kategori Allmänt

Kollar på PLL nu sen sova. Är riktigt trött, ska bara titta klart på ett avsnitt till... Vi lär ju höras imorgon :P Hade tänkt dra till stallet efter jag kommit hem, ska bara höra med mammsen eller pappsen så det är ok. Men första dagen som tanndtekniker var as najs. Även fart jag bara fick gå runt och titta lite på hur dom gjorde så var det sjukt roligt. längtar tills imorgon, hoppas på en bra dag då oxå :)
Nä nu säger jag godnatt och sover i min underbara säg när PLL är slut, sleep tight mah lovers ♥
 
Outfit idag:
tröja - new yorker, byxor - cubus, hår - inte tillfixat och sen såklart smink på det ;) En klassiskt vardaglig outfit. Hörs imorgon!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: