piggelin idag mee

Publicerat 2013-05-09 22:04:05 | i kategori

Lilla damen var pigg som tusan idag! Tog mig till gräsplätten/hagen och red där med henne. Började med att trava några varv för att känna av hur pigg hon var, beslöt mig för att testa henne i galoppen och fattade galopp ganska snabbt. Hon bockade och hade, för sig! Kommer visa er en film som kommer upp så snabbt som möjligt :D Ni ska få se, haha! Mamma har somnat så ni får bilderna imorgon ♥ 
Imorgon kommer Mimmie hit och sover här, så att jag kan koppla av från verkligheten en stund och bara va mig själv, precis så som jag är med henne! Älskar henne och alla de andra i ``gänget´´ så himla mycket, dom har blivit som min andra familj lixom! Men mer om det imorgon, nu måste jag fixa inställda och sen sätta på en bra film och somna till den, sov gott ladies and gentlemens....
 
Haha, Mini fattar inte varför vi tjejer är som vi är ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: