Saknar tiden lite...!

Publicerat 2013-05-21 11:30:00 | i kategori Allmänt

Ni som följt med på bloggen ett tag minns väll Skrutten jag red under en period? Saknar den tiden eller rättare sagt hästen lite grann. Alla mysiga stunder vi hade i stallet, uteritter och galna hoppträninigar på ridbanan (2 stycken) haha!
Kan säga att jag saknar tuden lite och hade gärna velat rida henne länge till, men eftersom att det blev såna konversationer mellan mig och Camilla, ägaren, Så slutade jag. Har nu sett att hon söker en fodervärd till henne, och om jag hade fått för mina päron och om jag inte hade varit ovän med Camilla så hade jag lätt tagit hem henne till ett stall i närheten. För hon var en riktigt go´ häst, en sån som både kan vara busig men samtidigt snäll och rar. En perfekt häst med andra ord! ♥ Hade jag fått chansen att irda henne igen så hade jag lätt tagit den chansen ska ni veta!
För er som inte vet vad jag pratar om, ni ska få se en video. Klicka HÄR 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: