Snart helg

Publicerat 2013-05-23 07:26:20 | i kategori Allmänt

Redan torsdag snart helg, inga direkta planer bara att jag och Mimmie sticker och badar imorgon efter skolan. Har inte badat på skit länge så vi tyckte det skulle vara lite kul + att jag är så jävla badsugen :D idag händer inte speciellt mycket, skriva klart min engelska och kanske möjligtvis åka till stallet om vädret tillåter, äntligen är det iallafall lite sol och inte bara en massa regn man ser! Regnat hela veckan och det är inte lite heller.... Det vräker ner, från morgon till kväll. Inte vad jag önskar iallafall. Hoppas på att nästa vecka blir super fin, vill verkligen ha sol sol och mera sol! :D haha! Vi hörs under dagen, det kommer outfit som vanligt och sen kommer ett inlägg 14.00 idag som bör läsas, tycker jag har fått ut det jag vill då ut. Missa inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: