Firar 1 år idag!

Publicerat 2013-11-21 18:08:07 | i kategori Allmänt

Tiden går fort när man har roligt, idag har jag bloggat i exakt 1 år! Trots att jag har varit utan bloggandet så har jag ändå bloggat varje månad, det är rätt coolt tycker jag! Har haft svajiga perioder under deeta året, men jag hoppas verkligen på att 2014 kommer bli ett mycket bättre år. Nummer 13 är ju otursnummert och det har verligen varit det för mig detta året!

Men, nu firar vi snart första advent och sen är det bara några få veckor kvar tills julafton kommer! Det är ju typ bara 4 veckor kvar i skolan...! Snön kom inatt här i skåne oxå, mysigt! Men den försvann lika snabbt igen. Så nu är det bara slask.. Hoppas såklart på att den riktiga vintern kommer snart, mend mycket snö & ljuslycktor tända! Eller vad säger ni? 
 
Kanske dax att börja skapa lite julmys på bloggen, några förslag på hur? Skulle vara kul om ni kunde hjälpa mig med att komma på några roliga grejer. Så kommentera nu en massa och ge mig bra cred så blir nog allt askalas
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: